Über uns
SONAROL Sp.j. Najda dąży do zachowania wewnętrznej spójności i wiarygodności we wszystkich wymiarach przedsiębiorczości – filozofii uprawiania biznesu, organizacji firmy i jej zdolności operacyjnych. Przyjmując priorytety polityki jakości i ukierunkowania na cele jakości, realizuje także przesłanki wynikające z poczucia misji i samych podstaw swojej aktywności. Dzięki temu wzmacnia własne kompetencje i wykorzystuje efekt wewnętrznej synergii.
WIZJA
SONAROL Sp.j. Najda jest firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej i wysokim poziomie rozpoznawalności, identyfikowaną poprzez pakiet oferowanych wartości – w wymiarze produktu oraz jego otoczeniu. U podstaw działalności firma zachowuje fundament idei wyrażony w Katalogu Wartości i kreuje środowisko sprzyjające realizacji celów strategicznych dzięki wysokiemu poziomowi świadomości pracowników wszystkich szczebli, ich odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowaniu, kreatywności, identyfikacji z firmą. W efekcie jest w stanie aktywnie i realnie kreować oraz inspirować otoczenie rynkowe.
MISJA
Misją firmy jest dostarczanie klientom produktu doskonałego pod względem jakości i cech użytkowych, wzbogaconego o pakiet takich wartości jak: komunikacja, doradztwo, gwarancje terminowości i kompletności dostaw, wsparcie serwisowe, a także utrzymanie satysfakcji użytkownika w długim okresie i pogłębianie poczucia wzajemnego partnerstwa.
KATALOG WARTOŚCI
- Dbamy o przestrzeganie obowiązujących przepisów, norm i rozporządzeńw każdym wymiarze naszej działalności i aktywności zawodowej, uznając porządek prawny i organizacyjny za wartość, nie za ograniczenie.
- Dbamy o zachowanie najwyższego poziomu etyki w biznesie i pracy zawodowej.
- Szanujemy podmiotowość współpracowników, nie naruszamy godności, prawa do prywatności, prawa do ekspresji osobowości i wyrażania światopoglądu. Zachowując własną niezależność, nie naruszamy granic wolności innych, ani porządku organizacyjnego i funkcjonalnego firmy.
- W relacji z pracodawcą obowiązuje nas fundament etyki i partnerstwa, oraz profesjonalizmu, wyrażający się przede wszystkim sumiennym wykonywaniem obowiązków i aktywnym uczestnictwem w realizacji planów strategicznych oraz rozwojem kompetencji zawodowych.
- Dbamy o zachowanie najwyższych standardów organizacji swego miejsca pracy, porządku oraz bezpieczeństwa.
- Dbamy o zachowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Dbamy o zachowanie tajemnicy handlowej i zawodowej.
- W relacjach wewnętrznych obowiązuje nas partnerstwo, koleżeństwo, świadomość realizacji wspólnych celów i troska o jak najlepiej pojęty interes firmy – kreujemy i utrwalamy praktykę współdziałania, wsparcia i pomocy.
- W relacjach z klientami i dostawcami obowiązuje nas zachowanie najwyższego poziomu kultury osobistej, wysokich standardów komunikacji, terminowości i precyzji w definiowaniu zadań, oczekiwań i celów.
- Firma szczególnie ceni, chroni i wzmacnia takie postawy jak: samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, zdolność do podejmowania decyzji. Niedopuszczalnymi i nieakceptowanymi postawami pozostają natomiast: niedbalstwo, brak systematyczności, konfliktowość, brak troski o zachowanie interesu firmy, obojętność wobec potrzeb klienta, brak chęci do poszukiwań kompromisu.
- Prawo do błędu jest prawem respektowanym tak długo, jak długo błąd nie jest wynikiem jednoznacznego zaniedbania, ignorancji i złamania obowiązujących norm, a jego następstwem jest zdefiniowanie obszarów do doskonalenia i wygenerowania programów działania.
- Podstawą oceny pracy jest w równym stopniu jakość wykonywania obowiązków stanowiskowych, jak i ocena postawy, zachowań, stylu komunikacji oraz zrozumienia i wzbogacania wartości zdefiniowanych jako fundament firmy.
- Wartości, które firma prezentuje na zewnątrz i oferuje swoim partnerom handlowym, są w prostej linii pochodną i sumą wartości wnoszonych i kreowanych przez każdego z pracowników tak w obrębie własnego stanowiska pracy, jak i w relacjach z otoczeniem.
- Przyjętą przez firmę strategią rozwoju i obszarem, w którym chcemy budować swoją przewagę konkurencyjną, jest doskonałość operacyjna. Oznacza to wspólną odpowiedzialność za identyfikowanie problemów wewnętrznych w wymiarze komunikacji i działalności produkcyjno-handlowej, w ich rozwiązywaniu i zabezpieczaniu wypracowanych rozwiązań.
- Dbamy o pozytywne oddziaływanie środowiskowe.
- Dążymy do pozyskania certyfikatów, norm, nagród i przekazu medialnego, które będą potwierdzeniem wysokiego poziomu naszych kompetencji.
- Uznajemy, że Katalog Wartości jest zbiorem żywym, wzbogacanym w czasie, i jego treść będzie kreowana przez wszystkich pracowników i współpracowników firmy.
PREISE - AUSZEICHNUNGEN - SPONSORING
Gewinner von "Forbes Diamonds"
im Ranking der Unternehmen der Woiwodschaft Podlachien mit einem Umsatz von 50 bis 250 Mio. PLN
Gewinner des IRBS "Innovative Solutions of the Woodwork Industry"
für das innovative Fenstersystem Perfectherm.
Mistrz Krajowy Agroliga 2022
W kategorii Firmy
Mehrere Auszeichnungen im Ranking "Business Gazellen"
für die äußerst dynamische Entwicklung von Sonarol Sp.j. Najda
Łomżyński LAUR Sportowy 2018 in der Kategorie "Sponsor".
Der Preis wurde vom Bürgermeister von Łomża verliehen.
Ein vertrauenswürdiger Geschäftspartner.
Vielen Dank an den Entwickler "Kombinat Budowlany" für die langjährige erfolgreiche Zusammenarbeit.
Offizieller Sponsor von VIVE TAURON KIELCE 2016/2017
Hauptsponsor des Fight Club Łomża
Wir nehmen die Gipfel
mit Arkadiusz Ceremuga
Sponsor Klubu Sportowego
KS PREFBET SONAROL
Sponsor von Łomża Sport Club 1926
Sponsor von ŁoKeR Citybikes
Unternehmen des Jahres 2017
Sonarol Sp.j. Najda in der Gruppe der hundert Goldenen Unternehmen in Podlachien.
Gewinner des Wettbewerbs Łomża Business Engel 2018
in der Kategorie Investor des Jahres
Nagroda "Orły Wprost 2019"
dla tych, którzy wnoszą szczególny wkład w rozwój gospodarki, regionu oraz kraju
Sponsor Rowerów Miejskich ŁOKER w Łomży
Wyróżnienie Polskiego Klastra Budowlanego
za nowe, innowacyjne produkty na rynku budowlanym
Podziękowanie za wsparcie finansowe
od Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Jedwabnem "Bliżej dziecka"
EU-FINANZIERUNG
FÖRDERUNG VON SONAROL-PRODUKTEN AUF DEN MÄRKTEN DER EUROPÄISCHEN UNION
Innerhalb der Teilmaßnahme 6.5.2 Unterstützung für die Teilnahme von Unternehmern in den Förderprogrammen der Aktion 6.5 Förderung der polnischen Wirtschaft auf dem internationalen Markt, Operationelles Programm Innovative Wirtschaft 2007-2013.